Skip to content

Cart

Your cart is empty

Article: 10 Sebab Kenapa Wajib Pergi Ke LeFestour Tawau, Sabah.

10 Sebab Kenapa Wajib Pergi Ke LeFestour Tawau, Sabah.
LEFESTOUR

10 Sebab Kenapa Wajib Pergi Ke LeFestour Tawau, Sabah.

lefestour tawau sabah

Edisi jelajah LeFestour kali ini berada di Tawau Sabah , bermula 13 Oktober hingga 15 Oktober 2017 bertempat di Kompleks Sukan Tawau bermula 10 pagi hingga 12 malam. Festival “Syurga Shopping” ini mengabungkan 100 lebih usahawan-usahawan dari semenanjung dan juga 100 usahawan-usahawan dari sekitar Sabah.

lefestour tawau sabah

Festival ini menawarkan pelbagai barangan bermula dari produk fesyen lelaki dan wanita , makanan dan minuman , gaya hidup dan kosmetik & kecantikan. Jenama-jenama tempatan seperti Kaprey , BMO , Kopi Badang , Jahans , Lovelily KL , TM Supply , Yaty`s , Popcorn Gourmet , Cirgaro Apparel , Sincero , Tusan , Sugarscarf , Dyxy Cosmetics , Furby and Sugar dan ramai lagi. 

kurta denim 2018

Cirgaro Apparel pula menawarkan produk terkini dan terbaru mereka iaitu Kurta Denim / Kemeja Denim 2018 , Kurta Teluk Belanga , Kurta Neo , Kurta King , Kurung Moden Iris, Kebaya Moden Queen , Kurung Moden Iris. 

kurta teluk belanga 2018kurta teluk belanga 2018

Berikut merupakan kenapa anda wajib pergi ke LeFestour Tawau Sabah.

1. LeFestour Tawau Sabah merupakakan festival yang menyeluruh yang menyediakan pelbagai aktiviti untuk semua peringkat umur bermula dengan pertandingan mewarna untuk kanak-kanak , demo tutorial kosmetik dan kecantikan , pertandingan bola sepak 9 sebelah , syurga shopping dengan jenama-jenama tempatan , dan mini konsert dan cabutan bertuah.

2. Cabutan bertuah utama sebuah Perodua Alza hanya dengan hanya berbelanja RM50 dalam satu resit.

3. Cabutan bertuah untuk para pengunjung yang berdaftar dengan LeFestour (tajaan usahawan-usahawan) yang terlibat sepanjang event dan 5000 goodies bag untuk pengunjung yang datang awal ke Lefestour Tawau.

4. Suasana membeli belah yang selesa dan kondusif (berhawa dingin) dengan kemudahan parking yang mencukupi.

kurta denim 2018kurta denim 2018

5. Pasukan LeFestour yang dedikasi dan Petugas Pasukan Rela yang profesional akan bertugas sepanjang LeFestour Tawau Sabah berlansung untuk memastikan kelancaran event dan keselamatan pengunjung.

6. LeFestour Tawau Sabah berlansung sepanjang 3 hari bermula – Jumaat , Sabtu dan Ahad dari 10 pagi hingga ke 10 malam. 

7. Tiada bayaran masuk dikenakan kepada pengunjung.

8. Para pengunjung akan dihiburkan oleh artis-artis terkenal seperti Aiman Tino , Zamani Slam, Mawi dan ramai artis-artis dari Sabah di Mini Konsert.

9. Para pengunjung juga berpeluang untuk menyertai Pertandingan Karaoke yang dianjurkan oleh LeFestour yang menawarkan hadiah RM1000.00 

10. Berbeza dengan event-event lain LeFestour turut mengabungkan perhimpunan terbesar lebih dari 100 usahawan-usahawan terkenal makanan dan minuman dari semenanjung dan Sabah.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai LeFestour anda boleh kunjuingi website mereka 

www.lefestour.com 

Manakala untuk mengikuti perkembangan terkini team Cirgaro Apparel. Sila layari Facebook dan Instagram mereka. 

 

cirgaro blog writer

Leave a comment

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

All comments are moderated before being published.

Read more

Tips Usahawan Online : Whatsapp Click To Chat - Percuma, tak perlu save nombor, tak perlu daftar perkhidmatan
e commerce

Tips Usahawan Online : Whatsapp Click To Chat - Percuma, tak perlu save nombor, tak perlu daftar perkhidmatan

Anda Seorang Usahawan? Ada menggunakan WhatsApp sebagai salah satu medium jualan?Awal tahun 2017 aplikasi Whatsapp secara senyap² memperkenalkan ciri terbaharu mereka, Click To Chat. Kebanyakan rak...

Read more
Segengam kenangan di Pulau Tioman | TICD 2017
Berjaya Tioman Resort

Segengam kenangan di Pulau Tioman | TICD 2017

Pada awal bulan Oktober pihak Cirgaro Apparel menerima jemputan dari Malaysia Backpackers untuk bersama-sama menghadiri Berjaya Tioman Island Conservation Day yang akan berlansung pada 20 hingga ...

Read more