Skip to content

Cart

Your cart is empty

Article: Cuti panjang nie Butik Cirgaro bukak tak ?

Cuti panjang nie Butik Cirgaro bukak tak ?
Baju Kurung

Cuti panjang nie Butik Cirgaro bukak tak ?

baju sedondon couple set

Alhamdulillah, Tahun 2017 ini genap sudah 60 tahun negara Malaysia (tanah melayu) merdeka. Dan kita bakal menyambut Hari Raya AidilAdha selepas tarikh keramat 31 ogos ini.

Tarikh yang rapat sebegini semestinya pembeli2 diluar sana ingin membuat persiapan Raya Haji yang agak awal kerana kebanyakkan kedai telah pun tutup

Sekiranya mereka ingin membeli online pula, sebarang perkhidmatan pos tidak akan tidak akan sempat hantar ke destinasi. Jadi ia juga menjadi masalah buat pengguna2 yang shopping 'last minute'.

Haa jangan risau, Cirgaro Boutique ade penyelesaiannya! Buat pengetahuan semua pengguna, Cirgaro Boutique akan beroperasi seperti biasa pada jam 10am-10pm sepanjang musim perayaan ini.

Jadi sebarkan berita baik ini untuk mereka2 yang nak shopping last minute!! Dengan keluaran koleksi terbaru dari kami iaitu Baju Kurung Moden Iris yang meletopp dan juga Kurta Teluk Belanga yang tengah hotttt ini anda pasti tidak akan ketinggalan pada musim perayaan ini bagi menggayakan rekaan terbaru yang simply elegant dan eksklusif ini.

Couple Set Baju Sedondon 2018

Ada 'couple set' tak??? Yassss ade!! Terdapat lima warna yang terpilih untuk koleksi 'couple set' kami iaitu Dusty Pink, Maroon, Dark Blue, Executive Grey dan juga Mint Green. Jadi tunggu apa lagi??

Taknak ke bergaya bersama pasangan anda dan kelihatan comel molek, secocok/sepadan di hari Raya nanti?


Bukan itu sahaja!! Musim-musim cuti perayaan macam ni mesti akan ada majlis2 lain seperti open house, majlis perkahwinan, pertunangan dan sebagainya.

Tetapi jangan risau lah sebab rekaan terbaru dari Cirgaro ini korang boleh tampil dengan bergaya tau kalau nak ke majlis-majlis ni semua. Sesuai sangat!! Haaa kalau pakai 'couple set' pergi majlis tu nanti, jangan tertukar dengan Pengantin sudah lah 🤣🤣.

Klik sini untuk lokasi ke butik kami. 

Dapatkan hot selling kami Kurta Teluk Belanga dan Kurung Moden Iris di Cirgaro Boutique sekarang.

cirgaro blog writer

Leave a comment

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

All comments are moderated before being published.

Read more

Cirgaro akan terbang ke Miri, Sarawak bersama LEFESTOUR
Fesyen

Cirgaro akan terbang ke Miri, Sarawak bersama LEFESTOUR

LEFESTour bakal memgegarkan Miri Sawarak pada 25 hingga 27 Ogos 2017 bermula 10 pagi hingga 10 malam. 99 Jenama tempatan akan terbang ke Miri, Sarawak dan akan berkumpul di Stadium Tertutup Miri ...

Read more
Baju Raya Sedondon Ringkas tapi Menarik
couple set

Baju Sedondon (Couple Set) yang simple tapi menarik

Update untuk lebaran tahun 2022. Kami akan melancarkan beberapa couple set yang pastinya akan menawan hati anda. Lebih banyak pilihan warna dengan rekaan yang paling trending khas untuk pengemar ...

Read more