Skip to content

Cart

Your cart is empty

Article: Kurta Bangsawan terbaru 2018 setelah 3 tahun menjadi top seller.

kurta design 2018
baju raya

Kurta Bangsawan terbaru 2018 setelah 3 tahun menjadi top seller.

Masanya telah tiba , kehendak para pelanggan kami mula mahukan koleksi terbaru Kurta Bangsawan dalam versi butang. Kami memilih butang tempurung kelapa untuk menambah elemen klasik. Tiada tampalan warna lain yang boleh mengakibatkan pengemar fesyen di Malaysia merasa pelik.

Kurta Bangsawan merupakan salah satu best seller yang paling bertahan sejak 3 tahun. Pada zaman kemuncaknya , kurta bangasawan 2018 hadir dalam 21 warna berbeza. Percaya atau tidak , Kurta Bangsawan ini sering kali menjadi “benchmark” kepada pengeluar kurta jenama lain.

kurta

Sehingga kini kurta bangsawan turut menjadi carian page pertama dalam google search secara organic dan tidak salah untuk kami claim Kurta Bangasawan merupakan kurta paling popular di Malasysia. Ramai pengemar fesyen lelaki di Malaysia memiliki 2 – 3 warna koleksi kurta bangsawan sepanjang 3 tahun kurta keluaran bangsawan.

Masanya telah tiba , kehendak para pelanggan kami mula mahukan koleksi terbaru Kurta Bangsawan dalam versi butang. Kami memilih butang tempurung kelapa untuk menambah elemen klasik. Tiada tampalan warna lain yang boleh mengakibatkan pengemar fesyen di Malaysia merasa pelik.

kurta moden lelaki

Rekaan busana Kurta Bangsawan 2018 mengekalkan semua ciri-ciri penting Kurta Bangasawan lama diantaranya adalah – Versatile / Kepelbagaian. Tidak kira ke surau depan rumah atau hotel lima bintang di kota raya – Kurta Bangsawan 2018 akan tetap selesa digayakan tanpa usaha yang lebih (effortless) serta menyerlahkan lagi keperibadian si pemakaian.

baju raya kurta

Bagi membolehkan Kurta Bangsawan boleh dipakai ke pejabat atau majlis rasmi, mandarin kolar turut dikekalkan dengan sedikit pengubahsuaian dimana kolar Kurta Bangasawan 2018 ditinggikan sedikit supaya ciri -ciri maskulin seorang lelaki itu dapat di “highlight”.

Hasil daripada permintaan peminat dan pelanggan kami, Semua koleksi lebaran Cirgaro Apparel kami perbaharui dan perbaiki dari segi pola saiz terutama sekali saiz besar yang bermula saiz 3XL dan 4XL.

kurta slim fit

Kini pemilik badan saiz besar tidak perlu berdukacita dengan saiz besar yang mengelebeh dan tidak mengikut bentuk badan. Extra effort telah dilakukan oleh kami bagi memastikan hampir semua pemilik badan besar boleh memakai Kurta Cirgaro dengan tampan dan segak.

Kurta Bangsawan 2018 hadir dalam 7 warna berbeza dan didatangkan dalam couple set istimewa Baju Kurung Moden Rossetta Peplum.  

Bukankah berdua itu lebih baik daripada sendiri ?

Klik sini untuk bacaan lanjut.

penulis blog cirgaro

Leave a comment

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

All comments are moderated before being published.

Read more

Baju Melayu Raya Lebaran
baju melayu

Baju Melayu Lelaki Moden - Pilihan Utama Golongan Maskulin

  Penulis pernah berborak dengan seorang warga asing dari eropah yang menyatakan beliau agak hairan kenapa kebanyakan Baju Melayu di Malaysia yang mengunakan fabric satin polyester untuk menjadik...

Read more
baju raya shah alam
baju melayu

Baju Melayu Teluk Belanga atau Kurta Teluk Belanga ?

"Busana ini semakin popular disebabkan rekaan asalnya yang ringkas terutamanya bahagian kolar. Untuk bahagian kolar ianya menyerupai baju kurung klasik wanita. Walaupun begitu , semakin ramai meny...

Read more