Skip to content

Cart

Your cart is empty

Article: Kurta Lelaki Terkini dari Cirgaro Apparel | Kurta Uno Version 2

Kurta Lelaki Terkini dari Cirgaro Apparel | Kurta Uno Version 2
baju raya 2017

Kurta Lelaki Terkini dari Cirgaro Apparel | Kurta Uno Version 2

Kurta Lelaki Moden | Kurta Uno v2

Sebenarnya kami telah lama bercadang untuk melancarkan kurta lelaki Uno Version 2 (sebelum bulan ramadah lagi). Tetapi pelancaran rasmi Kurta Uno Version 2 terpaksa ditangguhkan bagi memberi laluan kepada Kurta King, Kurta Prince , Kurta Neo , Kurta Neo Prince dan Koleksi Wanita Cirgaro , Cirgaro X Mawar Rashid.

Bagi para pelanggan kami yang telah mengunjungi butik kami di Plaza Shah Alam. Pastinya anda telah terjumpa Kurta Uno Version 2 telah mula dijual. Kurta Uno Version 2 juga telah mula dijual di Festival Mood Republik lebih awal lagi. 

Kurta Uno Version 2 merupakan kesinambungan kepada Kurta Uno Version 1 yang mendapatkan sambutan hangat. Untuk pengetahuan semua Kurta Uno Version 1 dikeluarkan khas untuk Hari Raya Haji tahun lepas.

Kurta Lelaki Moden | Kurta Uno V2

Kali ini Kurta Uno Version 2 diperbaharui dengan rekaan terbaru , kolar fesyen teluk belanga di ganti dengan Signature Kolar Cirgaro Apparel. Berita baik untuk kesemua peminat kurta berbutang, Kurta Uno V2 kali ini tampil dengan kolar berbutang.

Fabric kami iaitu Hybrita Korean Cotton dikekalkan dengan penampilan warna2 terbaru yang akan memikat hati anda. 5 warna menarik kali ini akan mewarnai Koleksi Kurta Uno Version 2. Seperti biasa, saiz yang ditawarkan adalah bermula saiz s hingga 3xl.

<< Klik sini untuk melihat Koleksi Kurta Uno Version 2>>

Fabric kami Hybrita Korean Cotton adalah mengunakan teknologi terkini dimana ianya 30% lebih selesa dan lembut berbanding cotton biasa yang ada dipasaran Malaysia. Ianya juga Ironless dimana masalah kedut seribu serinkali terjadi dengan kurta jenama lain.

Fitting kali ini untuk Kurta Uno V2 adalah sedikit loose. Dimana potongan pola 90% adalah sama seperti Kurta Bangsawan kami. Kami juga melengkapkan Kurta Uno V2 ini dengan 2 side poket yang tersembunyi. Kedalaman kedua2 poket ini direka akan mencukupi untuk keperluan golongan orang lelaki zaman sekarang yang banyak membawa aksesori.

Kurta Lelaki Moden | Kurta Uno V2

Mengenai design language Kurta Uno V2 adalah mengikut design language Kurta-kurta Cirgaro yang lain – Minimalist dan Modern. Ianya pastinya mudah untuk digayakan ke Majlis sosial dan boleh dibawa sebagai pakaian untuk ke pejabat serta urusan rasmi yang lain.

Dengan tawaran harga RM99. Kurta Uno V2 menawarkan pembelian yang “menang membeli dan menang memakai".

Sambil tue (akan datang) kami menjemput anda untuk melihat video promo kurta Uno Version 2 yang di gayakan oleh @budakjoget. Stay tuned di IG dan Facebook kami. 




Leave a comment

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

All comments are moderated before being published.

Read more

Mawar Rashid x Cirgaro Apparel untuk Koleksi Baju Raya Wanita Cirgaro
Baju Kurung Kebaya

Mawar Rashid x Cirgaro Apparel untuk Koleksi Baju Raya Wanita Cirgaro

Cirgaro Apparel kali ini akan menampilkan artis popular tanah air – Mawar Rashid yang akan menjadi Duta kepada Koleksi Baju Raya Wanita Cirgaro. Pemilihan Mawar Rashid selaku duta Cirgaro Apparel s...

Read more
Kurta paling berkualiti di Shah Alam.
Baju Raya Lelaki 2017

Kurta paling berkualiti di Shah Alam.

Pembelian online melalui website, pembeli melihat sample gambar di website dan membuat pembayaran melalui payment gateway. Penguna yang bijak perlu tahu website yang selamat mempunyai tanda “https...

Read more