Skip to content

Cart

Your cart is empty

Article: LUBUK KURTA LELAKI MURAH DAN BERKUALITI DI LEMBAH KLANG.

Kurta Murah Lembah Klang

LUBUK KURTA LELAKI MURAH DAN BERKUALITI DI LEMBAH KLANG.

Kurta yang ditawarkan adalah berkualiiti bukan yang berstatus "reject" sehinggakan kita malu nak memakaianya. 

Zaman sekarang mmg mencabar. Ramai yang nak barang berkualiti tapi nak murah meriah. Haaaa .. Jangan risau. Cirgaro Apparel yang terletak di Plaza Shah Alam , Seksyen 9 , Shah Alam ada. 

Kurta Kanak-Kanak Murah

Bukan setakat ianya murah. Tapi ada banyak gila pilihan warna dan saiz. Saban tahun ini merupakan lubuk kurta yang baik tapi ramai org tak share. Diorg tak share bukan apa. Nanti kantoi la diorg pakai kurta yang beli harga berpatutan tapi nampak mahal . 

So Cirgaro Apparel nie memang menawarkan Kurta Lelaki sejak dari 2016 lagi dan antara brand yang pertama di Malaysia menawarkan Kurta di Malaysia nie. 

Oleh kerana demikian, Cirgaro Apparel menawarkan pelbagai saiz kurta dari kurta dewasa (saiz XS hingga XL), kanak-kanak (saiz 2 tahun - 12 tahun) dan juga kurta plus size (untuk abam2 sado saiz 2XL - 3XL).

Berkata mengenai pattern pula -  Cirgaro Apparel menawarkan Kurta yang berciri-cirikan Baju Melayu Cekak Musang Dan Baju Melayu Teluk Belanga. Jadi ianya tidak la nampak macam ala pakistan sangat.

(Best Seller Kurta di Cirgaro Apparel - Kurta Umar) 

Pada artikel ini dibuat, Kurta di Cirgaro Apparel menawarkan potongan harga sehinggakan ada kurta ditawarkan serendah RM39.00 (SEMENTARA STOK MASIH ADA). 

Untuk pengetahuan semua, harga tawaran yang sangat rendah ini adalah untuk memberi laluan kepada kedatangan koleksi baru yang akan dikeluarkan sepanjang tahun. 

Kurta Kenduri Kendara

Kurta yang ditawarkan adalah berkualiiti bukan yang berstatus "reject" sehinggakan kita malu nak memakaianya. 

Oleh kerana demikian, kami di Cirgaro Apparel menjemput anda semua datang ke butik kami di Plaza Shah Alam bertempat di Tingkat 1 dan Tingkat 2. 

Kedua-dua butik kami dibuka setiap hari (termasuk cuti am) bermula 10 pagi hingga 10 malam. Untuk bulan ramadhan , butik kami dibuka sehingga ke pukul 11 malam (jika masih ada pelanggan datang). 

 >> Untuk melihat Koleksi Kurta yang di tawarkan pada harga murah boleh tgk dilink yang disediakan dibawah : 

https://cirgaro.com/pages/sale-hilang-akal

https://cirgaro.com/pages/sale-hilang-akal

Cirgaro Apparel juga menawarkan tawaran-tawaran yang menarik untuk produk - produk baru yang dilancarkan sepanjang tahun. Stay tuned kat social media kami untuk mengetahui perkembangan dan promosi terkini. 

Facebook : https://www.cirgaro.com/cirgaroapparel/

Instagram : https://www.instagram.com/cirgaroapparel/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a comment

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

All comments are moderated before being published.

Read more

Kurta Nanorism™
4XL

Kurta Pertama yang diperbuat dari fibre buluh - Kurta Nanorism by Cirgaro Apparel

Are you tired of wearing clothes that don't keep up with your active lifestyle? Do you wish there was a way to stay comfortable and stylish no matter where you go? Look no further th...

Read more
BAJU SEDONDON COUPLE SET ATAU FAMILY SET SAMA WARNA
Baju Raya Sedondon

BAJU SEDONDON COUPLE SET ATAU FAMILY SET SAMA WARNA

Tercari-cari set baju sedondon ? Sama ada untuk tema majlis kenduri khawin , dulang boys / dulang girls atau tema sendiri ? Di Cirgaro Apparel mempunyai banyak pilihan warna sedondon ayah dan anak ...

Read more