Skip to content

Cart

Your cart is empty

Article: Beli online Baju Raya - Kurta King Cirgaro

kurta lelaki moden 2018
baju raya 2018

Beli online Baju Raya - Kurta King Cirgaro

Keistimewaan khas fabric Hybrita (seperti Kurta King yang terdahulu) dikekalkan dan diperbaharui.  kami tampil dengan rekaan fabrik khas dengan rekaan corak geometric yang hanya Nampak bila tengok dekat. Senang kata , dari jauh Nampak plain , dah dekat baru Nampak corak geometri.

beli kurta online

Kurta King merupakan kesinambungan generasi ke 3 kurta king king kami yang dikeluarkan setiap kali menjelang lebaran sejak dari tahun 2016. Kurta King merupakan kurta yang paling penting dalam koleksi kurta Cirgaro Apparel.

Ianya juga merupakan Kurta Best Seller setiap kali menjelang lebaran sehinggakan ada yang sanggup booking awal. Jika 2 generasi sebelum nie rekaan Kurta King menampilkan rekaan zip tembaga YKK Japan , Kurta King 2018 untuk lebaran kali ini tampil dengan rekaan 5 butang yang diperbuat daripada tempurung kelapa yang unik dan eksklusif.

baju raya lelaki | baju melayu lelaki

Keunikan busana rekaan Kurta King 2018 adalah ianya dipengaruhi oleh rekaan klasik dimana butang tempurung kelapa dipasang secara tetap seperti butang baju.

Walaupun rekaan klasik menjadi tema utama, sentuhan moden minimalis tetap diberi. Secara jauh Kurta King tampil ringkas dan bergaya tanpa imej sarat.

kurta men design for raya

Keistimewaan khas fabric Hybrita (seperti Kurta King yang terdahulu) dikekalkan dan diperbaharui.  kami tampil dengan rekaan fabrik khas dengan rekaan corak geometric yang hanya Nampak bila tengok dekat. Senang kata , dari jauh Nampak plain , dah dekat baru Nampak corak geometri.

Fabrik Hybrita untuk kurta king kali ini merupakan fabric khas yang eksklusif yang direka khas oleh kami. Fabrik kali ini lebih 23 % lebih sejuk dan selesa untuk dipakai berbanding pada fabric Hybrita sebelum ini.

baju kurta lelaki

10 warna baru hadir dalam koleksi ini yang pastinya akan menawan nafsu fesyen anda untuk lebaran nanti. Tidak cukup dengan itu Kurta King didatangkan dengan couple set khas iaitu Queen Luxe Kurung. Untuk melihat dengan lebih lanjut boleh klik disini.

Bukankah berdua itu lebih baik daripada sendiri ?

Kurta King 2018 hadir dalam saiz bermula s hingga 4xl. Semua orang boleh bergayalah.

Clik sini untuk melihat kesemua koleksi Kurta Lelaki. 

penulis blog cirgaro

1 comment

Cara nak buat pembelian

Addi Ali

Leave a comment

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

All comments are moderated before being published.

Read more

batik online shah alam
batik

Couple Set Kemeja Batik dan Kebaya Batik yang Pertama di Malaysia - Sedondon di Hari Lebaran.

Dipopularkan oleh Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin , fesyen ini semakin mendapat tempat dan mula popular di sekitar bandar-bandar besar di Semenanjung Malaysia. Sesungguhnya perkembangan...

Read more
buy kurta for raya
butik baju melayu

Adakah Kurta Uno Version 3 pilihan yang terbaik untuk anda untuk lebaran tahun ini ?

Apa yang best lagi , ramai pelanggan menjadikan Kurta Uno ini sebagai ini sebagai pakaian pilihan utama untuk memenuhi undangan berbuka puasa dan rumah terbuka. Jika anda peminat pakaian modern k...

Read more