Skip to content

Cart

Your cart is empty

Article: Cirgaro Apparel akan hadir ke Mood Republik Tour Penang 2017

Cirgaro Apparel akan hadir ke Mood Republik Tour Penang 2017
Baju Raya

Cirgaro Apparel akan hadir ke Mood Republik Tour Penang 2017

Hi semua , dah lama benar , team Cirgaro tak turun event Mood Republik kan ? Bukan ape , kami agak sibuk dengan persiapan koleksi raya 2017 dan pemindahan butik baru ke Plaza Shah Alam yang mengambil masa yang agak lama.

Oleh kerana demikian , warga utara semua dan para peminat fesyen tanah air boleh datang beramai2 ke Mood Republik Tour Penang yang akan berlansung di Sunway Carnival Convection Center Seberang Jaya Penang pada 29 & 30 April 2017 ini.

Ikuti LIVE harian Mood Republik Tour Penang di instagram mereka Klik sini.

Pelbagai jenama2 yang besar tempatan akan turut bersama-sama dalam Festival Mood Republik ini yang menghimpunkan hampir 100 vendor dibawah satu bumbung.

Yang lebih menarik pada tahun ini. Mood Republik Tour Penang 2017 tidak hanya terhad kepada jenama fesyen , tetapi mula membuka pintunya untuk jenama-jenama kecantikan terkemuka negara turut bersama dalam temasya gilang gemilang ini.

Baju Ayah dan Anak Raya

Khas untuk MR Tour Penang 2017 pihak Cirgaro Apparel akan menampilkan Kurta NEO , Kurta King, Kurta Prince, dan Jubah King serta Jubah Prince yang merupakan KOLEKSI TERKINI BAJU RAYA CIRGARO APPAREL.

Ambillah peluang ini untuk anda membeli belah dalam festival temasya yang paling meriah di Malaysia – Mood Republik Tour Penang !!!

Ikuti LIVE insta story perjalanan kami semasa di MOOD REPUBLIK TOUR PENANG 2017 di instagram kami. 

Leave a comment

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

All comments are moderated before being published.

Read more

Jubah Lelaki | Jubah Moden Lelaki | Jubah Marhaen Version 2
fesyen lelaki

Jubah Lelaki | Jubah Moden Lelaki | Jubah Marhaen Version 2

Jubah Moden Lelaki Marhaen Version 2 merupakan kesinambungan daripada jubah keluaran pertama kami iaitu Jubah Marhaen. Oleh Jubah keluaran pertama kami mendapat sambutan yang sangat mengalakan. J...

Read more
Moh kita ke Mood Republik Tour Kuantan bersama Cirgaro Apparel
Fesyen Raya 2017

Moh kita ke Mood Republik Tour Kuantan bersama Cirgaro Apparel

Berita baik untuk peminat fesyen tanahair, buat julung kalinya , Cirgaro Apparel akan berkunjung ke Mood Republik Tour Pahang pada 6 dan 7 Mei 2017 , bertempat di Sultan Ahmad Shah Convection Cente...

Read more