Skip to content

Cart

Your cart is empty

Article: Moh kita ke Mood Republik Tour Kuantan bersama Cirgaro Apparel

Moh kita ke Mood Republik Tour Kuantan bersama Cirgaro Apparel
Fesyen Raya 2017

Moh kita ke Mood Republik Tour Kuantan bersama Cirgaro Apparel

Berita baik untuk peminat fesyen tanahair, buat julung kalinya , Cirgaro Apparel akan berkunjung ke Mood Republik Tour Pahang pada 6 dan 7 Mei 2017 , bertempat di Sultan Ahmad Shah Convection Center , Zenith Hotel , Kuantan. 

Festival Fesyen No 1 Malaysia ini gilang gemilang ini menghimpunkan lebih 100 jenama paling popular tanah air dibawah satu bumbung. Pelbagai keluaran busana terkini untuk ramadhan dan syawal 2017 akan dipasarkan khas di Mood Republik Tour Kuantan.

Kurta Lelaki Moden 2017

Cirgaro Apparel pula akan seperti biasa akan turut menawarkan Kurta King , Kurta Prince , Jubah King , Jubah Prince , Kurta NEO dan Kurta-kurta kami yang lain sepanjang Festival ini berlansung.

<< Kunjungi kami di Mood Republik Kuantan. Klik instagram kami disini >>

Mood Republik Kuantan Cirgaro Apparel

Bercerita mengenai Koleksi Raya Cirgaro Apparel , kami menawarkan lebih 40 warna menarik yang pastinya akan menawan hati anda. Hampir semua koleksi raya Cirgaro Apparel ditawarkan didalam saiz S hingga 3XL.

Festival Fesyen No. 1 Malaysia ini turut dimeriahkan dengan pelbagai artis-artis terkemuka tanah air negara. Artis-artis ini bukan sekadar tampil sebagai artis jemputan tetapi turut menawarkan produk mereka sendiri.

Kemeriahan dijangkakan seperti biasa , dimana seperti kebiasaan Que barisan panjang akan mula membanjiri Mood Republik Tour Kuantan seawal hari Jumaat. Pihak penganjur juga akan memberi hampir 10,000 beg hadiah percuma dan yang paling mengejutkan Gegaran Hujan Duit RM 7,777 turut dibuat sepanjang Festival ini berlansung.

Kurta Lelaki Moden

Kami turut menasihatkan kepada semua bakal pengunjung untuk datang awal bagi mengelakan kesesakan dan kehabisan stok. Bagi juga ingin berkongsi tips dimana pihak penganjur Mood Republik akan membuat “Happy Hour” secara random sebanyak 3 kali sehari. Serentak dengan “Happy Hour” yang akan diumumkan , semua vendor akan menurunkan harga beramai2.

Kurta Kanak-Kanak

Tidak cukup dengan itu, pihak Mood Republik turut menawarkan cabutan bertuah paling grand di Malaysia iaitu sebuah Mini Cooper !!! Bagaimana untuk memenangi cabutan bertuah tersebut ialah anda perlu berbelanja RM197 dalam satu resit di mana-mana Booth. Cabutan bertuah ini akan di buat di PWTC Year End Sale pada hujung tahun ini.

Oleh kerana demikian , moh kita beramai-ramai ke Mood Republik Tour Kuantan yang akan dibuka pada 6 dan 7 Mei 2017 ini bermula pukul 10 pagi hingga 12 malam.

<<Klik disini untuk perkembangan terkini Mood Republik Tour Kuantan>>

 

Leave a comment

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

All comments are moderated before being published.

Read more

Cirgaro Apparel akan hadir ke Mood Republik Tour Penang 2017
Baju Raya

Cirgaro Apparel akan hadir ke Mood Republik Tour Penang 2017

Hi semua , dah lama benar , team Cirgaro tak turun event Mood Republik kan ? Bukan ape , kami agak sibuk dengan persiapan koleksi raya 2017 dan pemindahan butik baru ke Plaza Shah Alam yang mengamb...

Read more
Cirgaro Apparel akan berkampung di Mood Republik Perak Raya Fest 2017.
baju raya

Cirgaro Apparel akan berkampung di Mood Republik Perak Raya Fest 2017.

Bertempat di Kinta Riverfront Hotel , di tengah2 kota Ipoh akan berlansung festival fesyen yang gilang gemilang yang bakal menghimpunkan lebih daripada 100 jenama fesyen popular tanah air. Apa yang...

Read more