Skip to content

Cart

Your cart is empty

Article: Fesyen Kurta Moden untuk Lelaki Malaya | BAJU RAYA 2017

Fesyen Kurta Moden untuk Lelaki Malaya | BAJU RAYA 2017
Baju Raya

Fesyen Kurta Moden untuk Lelaki Malaya | BAJU RAYA 2017

Akan datang hujung bulan nanti Kurta Neo - Kurta Moden terkini 2017. Keluaran Kurta Neo kali ini merupakan keluaran khas untuk Raya Aidilfitri 2017.Diperbuat daripada printed fabrik eksklusif Hybrita American Cotton dan digabungkan dengan fabrik Hybrita Cotton Linen. 

Corak (fabrik print) Kurta Neo pula merupakan corak eksklusif yg direka khas dan dibangunkan secara "in house"di Cirgaro Apparel sejak dari tahun lepas. 

Printed Fabric kali ini mengekalkan standard ekslusif Cirgaro dimana ianya hanya dijual oleh Cirgaro Apparel. Pemilihan corak garisan kali ini akan memastikan busana Raya Aidilfitri anda lebih eksklusif dengan tema moden tanpa mengabaikan ciri2 ketimuran. 

Berita baik untuk pasangan anda. Semua keluaran Raya Aidilfitri 2017 akan mengunakan printed fabrik yg eksklusif yang pasti akan membuatkan perayaan Raya Aidilfitri 2017 ini lebih bermakna dan bergaya.

Nantikan maklumat lanjut dari :

>> Klik Instagram Cirgaro Apparel 

 

Leave a comment

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

All comments are moderated before being published.

Read more

Cirgaro 2017 Clara Blouse
Blouse Cantik

Cirgaro 2017 Clara Blouse

Sudah lama team Cirgaro memujuk Cirgaro Queen (@hana_elwena) kami untuk menjadi model dalam photoshoot produk Cirgaro. Pujukan kali ini telah berjaya. Buat julung-julung kalinya Cirgaro Queen telah...

Read more
Cirgaro akan bersama dengan LE FESTOUR Kuala Terengganu
Kurta Lelaki

Cirgaro akan bersama dengan LE FESTOUR Kuala Terengganu

Buat pertama kali , Cirgaro Apparel akan turun ke Le FesTOUR Kuala Terengganu untuk menawarkan Kurta Moden kami seperti Kurta NEO, Kurta Bangsawan, Kurta Safari dan Blouse Primadona serta Blouse Cl...

Read more